Terapije

 

Individualna srečanja so namenjena otrokom ali odraslim. Pri obravnavah uporabljamo omenjene metode, zato ni starostne omejitve.

 

Pri dojenčkih in otrocih je priporočena zgodnja obravnava, če se otrok npr. ne plazi, ne shodi, kasni govorno-jezikovni razvoj, ima otrok težave v socialnih odnosih, ne mara risanja, pisanja, branja … V predšolskem obdobju se že kažejo znaki, ki nakazujejo, da bo imel otrok težave na učnem področju. Pri šolskih otrocih pri obravnavah kombiniramo zgoraj omenjene metode in z otrokom delamo na njegovih šibkih in močnih področjih ter staršem svetujemo, kaj in kako delati z otrokom doma npr. za razvijanje motoričnih in grafomotoričnih spretnosti, koncentracije, govora, branja, pisanja, računanja, socialnih spretnosti …

 

Z odraslimi tudi delamo ciljno glede na to, kaj posameznik želi pri sebi izboljšati na telesnem, čustvenem ali miselnem nivoju. Metode so učinkovite za posameznike, ki se želijo znebiti strahu, napetosti, izboljšati samopodobo, samozavestno javno nastopati, izboljšati motorične spretnosti ali komunikacijo s partnerjem ali v službi, lažje organizirati čas, delo, poročila …