ARCHETYPE MOVEMENTS MNRI® - ARHETIPNA GIBANJA po metodi dr. Masgutove

 

KDAJ: 30. avgust —1. september 2013 (vsak dan od 8.30 do 17.00)

KJE: OŠ Žirovnica, Zabreznica 4, 4274 Žirovnica

PREDAVATELJI: Pamela Curlee

CENA: 360 € (velja za prijavo do 5.7.2013)

GRADIVA: Da

JEZIK: Angleški, prevajanje v slovenščino

PRIJAVNICA: PDF

>> več

 

 Na seminarju Integracija arhetipnih refleksnih gibov gre za aktiviranje in povezovanje arhetipnih gibov, ki zaradi različnih vzrokov niso aktivni. Če arhetipni gibi ne sodelujejo pravilno, vplivajo na posameznikov celoten razvoj.

 

ARHETIPNI MOTOROČNI GIBI
upogibanje in iztezanje jedra-okončin; iztezanje trupa; homolateralna gibanja; križno lateralna gibanja; rotacija usta - hrbtenica; homologna gibanja; lateralno upogibanje in iztezanje hrbtenice; namerna gibanja

 

PRIMARNI MOTORIČNI REFLEKSNI GIBI
asimetrični tonični vratni refleks; refleks letenja in pristajanja; refleks križnega upogibanja in iztezanja nog; Galantov refleks; Babkinov refleks; refleks podpore rok; Lokomocija / gibanje; refleks iztezanja trupa

 

DODATNI MOTORIČNI REFLEKSI
varovalni refleks jedra; refleks poravnave glave; postopno obračanje; vrtenje; varovalni refleks stopala; pokončna drža glava; raztezanje hrbtenice;

 

Arhetipna refleksni gibi so v svoji naravi manj kompleksni kot drugi motorični refleksni vzorci in eni izmed prvih motoričnih refleksov, ki se pojavijo in razvijajo. Ko se enkrat arhetipni refleksni gibi pojavijo in postanejo aktivni, telesu omogočijo gibanje, ki je naravno in fleksibilno, obenem pa nudijo podporo, ravnotežje in stabilnost zgornjemu in spodnjemu delu telesa, levi in desni strani ter sprednji in zadnji strani telesa.


Arhetipni refleksni gibi igrajo tudi pomembno podrejeno vlogo pri razvoju in integraciji kompleksnejših refleksov, tudi primarnih motoričnih refleksnih vzorcev in pri razvoju naučenih motoričnih spretnosti. Če arhetipni gibi ne sodelujejo pravilno, vplivajo na posameznikov celoten razvoj. Starši in strokovnjaki so povabljeni, da se v otrokovem zgodnjem obdobju udeležijo tega seminarja, katerega vsebina ima pomembno vlogo pri otrokovem razvoju, čeprav lahko tudi v kasnejšem obdobju ugodno vplivajo na razvoj posameznih spretnosti in sposobnosti posameznika.